Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

marți, 30 noiembrie 2010

Fursecuri cu ciocolata si portocala



Reteta aluatului este de la o alta prajiturica ,reteta primita de la Camysh.Cu ocazia asta ii  multumesc inca o data pentru retetele postate undeva unde ne  intalnim noi online din cand in cand :) Am incercat cateva dintre ele. Am facut atunci si prajiturica originala insa ne mai avand crema pentru restul prajiturelelor am ''transformat-o'' in reteta de fursecuri.Asa le-am zis eu,fursecuri :)
Deci,ingredientele...
Pt.aluat:
180 gr. zahar ,250 gr. faina,80 gr. margarina ,1 ou ,coaja  si sucul de la 1 portocala ,1 pliculet praf de copt (eu zic ca se poate pune si ceva mai putin praf de copt ca avem doar 250 g faina).Daca portocala nu e pe gustul vostru se poate renunta la ea.
Pt. glazura: ciocolata menaj si ulei sau unt
Mod de preparare:
Se amesteca zaharul cu coaja de portocala, se adauga oul si sucul de portocala. Se omogenizeaza, se pune margarina topita si se amesteca bine . La sfarsit se adauga faina amestecata cu praful de copt. Se pune pe o tava  hartie de copt si cu o lingura se ia din compozitie si se aseaza pe tava gramajoare cu distante intre ele pentru ca sa nu se lipeasca  cand se coc si cresc.
Se tine la cuptor aprox.15 minute, depinde de cuptor,oricum atunci cand le vedeti aurii si se desprind usor de pe hartie inseamna ca sunt gata.
Ciocolata se topeste intr-o oala ,pe foc mic-mic,cu putin ulei sau unt.Se stropesc fursecurile cu ciocolata cat este calda inca.

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...