Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

miercuri, 8 decembrie 2010

Ciorba de fasole verde

N-am facut de mult timp ciorba de fasole verde si ieri m-am gandit ca ar fi cazul sa fac. Mi se pare tare faptul ca in poza mi-au iesit si aburii. Am facut poze cat era calda. happy
Ciorbita mea contine:
  niste oase afumate, fasole verde,1 ceapa, rosii cuburi din conserva, 4 catei de usturoi, 2 morcovi, 1 pastarnac, o jumatate de ardei rosu, sare daca mai e cazul, piper, ulei, cimbru uscat , putin marar, putin patrunjel (mie imi place sa vad in ciorba si patrunjel), 1 lgta de otet.
Mod de preparare:
   Se pune la fiert in apa oasele afumate. In acest timp ceapa se toaca marunt, morcovii si pastarnacul se curata si se dau pe razatoare (pe partea cu gauri mari) iar ardeiul rosu se taie cubulete.
Intr-o tigaie se pune la incins ulei, se prajeste putin ceapa si se adauga morcovul, pastarnacul si ardeiul rosu. Se tin pana se inmoaie putin iar apoi se pun in oala, la fel si fasolea verde. Imediat se adauga si rosile din conserva si se lasa la fiert.
Pe la sfarsit se pun cei patru catei de usturoi presati, cimbru, marar, patrunjelul tocat, piper si sare daca mai trebuie, otetul.Se amesteca si e numai buna de papat.
Pentru a fi si mai buna o puteti servi cu smantana.

2 comentarii:

Unknown spunea...

si cum adica, fasole nu se pune???

Bucate Apetisante spunea...

Ba da, daca nu uitam sa scriu de ea, aparea si fasolea verde in reteta.
Mea culpa. :|
Voi edita de indata.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...