Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

luni, 6 decembrie 2010

Salata de paste cu surimi

Surimi nu prea sunt pe gustul meu insa fac salata cu surimi din cauza ca le place altora din casa. :)
Ingredientele necesare:
  Paste, mazare de la borcan gata fiarta, surimi, rosii, porumb din conserva, ou fiert,ceapa tocata,maioneza. Eu am pus si niste sunca fiindca mai aveam putin in frigider si mi-am zis: '' de ce nu? '' Ca si condimente am pus doar sare si piper iar cantitatile ingredientelor le pune fiecare  in functie de cata salata vrea.
Mod de preparare:
 Pastele se fierb in apa cu sare si ulei.Dupa fierbere se scot din apa si le lasam intr-o strecuratoare la scurs apa si la racit in acelasi timp.
 In vasul in care vrem sa facem salata punem porumbul,mazarea,rosile taiate cubulete,surimi taiati ineluse,ceapa tocata marunt sau solzisori daca nu va deranjeaza,oul taiat rondele,pastele dupa ce s-au racit,maioneza .Condimentam cu sare si piper si amestecam pentru omogenizare.

Pofta!

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...