Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

miercuri, 15 decembrie 2010

Supa de pui cu galuste de gris

Imi plac foarte mult supele si ciorbele si rareori trece cate o zi in care eu  sa nu fi mancat ori una,ori alta la pranz.
Supa asta de pui o stiu de la mama dar si de la bunica mea,si o fac si eu cat si sora mea.Daca o incercati sigur o sa va placa.
 Cele necesare:
   un spate de pui si doua aripi ,asta am avut eu voi puteti pune si gat si ciocanele,cu cat mai multe de la pui cu atat mai bun,2 morcovi,1 patrunjel,telina,1 cub Knorr de legume,sare,piper,2 catei de usturoi mai maricei, 1 lgta de ulei,patrunjel verdeata.
 Pentru galuste aveti nevoie de :  1 ou, gris aprox.5-6 linguri,sare. Daca vreti mai multe galuste ,dublati ingredientele.
Preparare:
  Se pune la fiert spatele si aripile de pui in apa cu sare.Se curata morcovii,patrunjelul si telina,se taie bucati mari si se pun in oala alaturi de pui.Cand incepe sa apara spuma,se curata.
 Cand sunt aproape fierte legumele,se pune cubul Knorr si aluatul de galuste (care se face asa : oul se bate cu sare si punem pe rand cele 5 sau 6 linguri de gris si amestecam).Luam cu o lingurita din compozitia de galuste si o punem in supa.Atentie,cand puneti compozitia de galuste in supa aveti grija sa dati focul la mic.Dupa ce le-ati pus pe toate,puteti da focul inapoi mare.Intr-o tigaie se pun cei doi catei de usturoi trecuti prin presa, lingurita de ulei si se tin pe foc pana incepe sa sfaraie uleiul apoi se toarna in oala cu supa.
Lasati sa fiarba pana sunt facute galustele iar cu 1-2 minute inainte de a o opri focul puteti pune putin piper si patrunjelul verde tocat.


 Pofta buna!

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...