Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

joi, 3 februarie 2011

Tocanita de ciuperci

Cat am fost in sesiune,veneam acasa de la munca dupa ora 16 si pana seara invatam pentru examene.Am facut mancare numai in fuga si numai retete usoare si rapide.Tocanita asta de ciuperci nici nu cere mult timp si e si buna.
Am scapat de sesiune pana in luna mai asa ca acum am timp sa o postez.
Pentru tocanita aveti nevoie de:
  6 ciuperci medii sau maricele, 1 ceapa mare, 2 morcovi, 3 catei de usuturoi, 2-3 lg de ulei, 2 buc. de cotlet de porc, apa, 2 lgte de boia dulce,sare,piper.
Cum procedam:
   Carnea se taie bucatele si se pune la fiert intr-o oala cu apa.Cand incepe sa faca spuma se curata.
Intr-o tigaie se pune uleiul la incins si se toaca ceapa marunt.Cand uleiul s-a incins se pune ceapa in tigaie si se frige.
   Cand devine transparenta se pun cele doua lingurite de boia dulce ,se amesteca bine si se toarna totul in oala cu carne.Curatam morcorii si ii taiem rondele.Ii punem in oala la fert alaturi de carne.
Intre timp,curatam si spalam ciupercile.Le taiem pe lung sau cubulete mici,asa cum am facut eu.Se pun in oala.
 Curatam cateii de usturoi si ii trecem prin presa.Punem si usturoiul.Condimentam cu sare si piper si lasam la fiert pana cand toate ingredientele sunt fierte.
Pofta buna!
Pofta mare!

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...