Image and video hosting by TinyPic Blog culinar pentru cele/cei care invata sa gateasca dar si pentru cele/cei care au deja experienta in bucatarie

vineri, 15 iulie 2011

Mazare cu morcovi

Daca vreti ceva rapid pentru pranz ca nu aveti nimic gatit , procedati ca mine si multe alte gospodine, sunt convinsa   :) Tineti mereu in congelator o punga cu legume. O decongelati si o gatiti cum stiti voi mai bine.
Eu de data aceasta am avut mazare cu morcovi. Am adaugat niste carnita si a iesit un papa bun si rapid :) 
  Ingrediente:
    o punga de legume congelate (mazare cu morcovi) , daca aveti legume proaspete e si mai bine.Dar asta inseamna sa  aveti timp, chef si foamea sa nu va '' taie'' . Daca aveti toate astea atunci ''matrasiti'' legumele dupa cum vreti, nu neaparat cuburi ca cele din punga.Va mai trebuie: 1 ceapa, 1 bucata de ceafa  de porc (asta am avut eu dar se poate pune orice fel de carne), ulei, sare, piper, 2 lgte de vegeta, rozmarin, cimbru, chilli, boia dulce.
   Cum se face: 
      Se pun la fiert intr-o oala legumele impreuna cu vegeta. Se toaca ceapa marunt, carnea cuburi si separat intr-o tigaie cu ulei se frige mai intai ceapa la foc mititel , apoi se pune carnea care se condimenteaza cu sare, piper, rozmarin si cimbru si se da focul mai mare. Se amesteca bine si se lasa la fript carnea. Cand este gata se adauga chilli si boiaua dulce. Apoi se toarna totul peste mazarea cu morcovi care fierbe si se mai tine aproximativ 10 minute sau pana cand si mazarea si morcovii sunt fierti.
   Se serveste neaparat cu o felie de paine (chiar daca dauneaza siluetei ) care se poate inmuia in sosul rosu de la legume. Da, ca la tara,  ca-i mai bun !    :)
  Pofta buna va doresc!

7 comentarii:

sarah spunea...

la mine cand e vorba de mancare rapida atunci pastele sunt la putere dat e minunata si varianta propusa de tine cu legume(am exclus din ecuatia ceafa de porc :D)
pupicei

Bucate Apetisante spunea...

Nici macar o bucatica de piept de pui :) ?
Si pastele sunt o varianta, asa este, numai ca eu am o problema...asa nu-mi place sa stau sa le fierb... :))

FLORY spunea...

Ce buna mancarica ta,mie imi place mazarea,asa ca o portie servesc,cu ceafa cu tot!pupici!

sarah spunea...

haha.ba da orice afara de porc :D
pupicei

Anonim spunea...

ador mazarea !!!! ... mancarica asta nu as refuza-o !!!

Bucate Apetisante spunea...

Se pare ca mazarica e pe gustul tuturor,chiar vreau sa fac un mic sondaj aici pe blog cu mancarea preferata.Sunt curioasa ce le place mai mult oamenilor sa manance la felul 2, si sper sa am timp azi mai tarziu sa-l deschid.
Sper sa va exprimati parerea apasand pe butoanele care vor fi. :))

gaby_d spunea...

Daaa, ca la tara e CEL MAI BUN!
Imi place mancarica ta .;)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( b-( x( =)) @};-

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...